De bekendmaking..... 24-09-2008 - Reisverslag uit Volendam, Nederland van René Tol - WaarBenJij.nu De bekendmaking..... 24-09-2008 - Reisverslag uit Volendam, Nederland van René Tol - WaarBenJij.nu

De bekendmaking..... 24-09-2008

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg René

28 September 2008 | Nederland, Volendam

Altijd als iemand mij vertelde dat hij of zij een lange tijd (3 maanden, half of heel jaar) op reis was geweest dacht ik altijd bij mezelf; "Zoiets zou ik ook ooit nog wel eens willen doen... Maar dat doe ik toch niet want daar ben ik niet ondernemend genoeg voor". Tot het begin deze maand, toen dacht ik aan enen bij mezelf; "He René, als je nou ooit nog eens een lange reis wilt maken, zou je dat dan nu niet eens gaan doen?". Die gedachten hebben mij tot afgelopen zondag bezig gehouden. Liggend op bed met een vette kater was ik er zomaar helemaal uit "IK DOE HET GEWOON!!!" Met als gevolg dat ik het heden middag aan mijn baas heb verteld en heden avond aan een paar vrienden en nu aan jou!

Wat precies de bedoeling is? Ik wil graag een jaar door Australië gaan reizen (veel leuke dingen doen/zien en een beetje werken; niet al te veel), met nog een stukje Nieuw-Zeeland en een duikcursus op de Fiji eilanden? Daar ben ik allemaal nog niet helemaal uit. Feit is wel dat ik eind december / begin januari dit dorp ga verlaten. Ik hoop dat ik het een jaar uit hou, want ik ga dit een keer doen en dan wil ik het graag ook goed doen!

We zullen het zien allemaal, als er concretere plannen zijn dan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte. Maar jullie kunnen alvast een beetje wennen aan het idee...

Ik heb er iig woest veel zin in!

  • 10 November 2008 - 21:09

    Rein:

    king is cool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Volendam

René

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 166579

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 24 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: