Sidney Baby! - Reisverslag uit Sydney, Australië van René Tol - WaarBenJij.nu Sidney Baby! - Reisverslag uit Sydney, Australië van René Tol - WaarBenJij.nu

Sidney Baby!

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René

09 Januari 2009 | Australië, Sydney

Goedemorgen allemaal,

IK BIN UR!

Ik heb de rit overleefd. Het duurde lang en was erg vermoeiend, maar je bent natuurlijk niet zomaar aan de andere kant van de wereld.

Dit wilde ik voorlopig even laten weten om jullie gerust te stellen, na de komende dagen met de groep zal ik jullie alles vertellen over de reis en mijn verblijf in Sidney.

Breakfast almost ready!

Groeten René (eindelijk vanuit Down Under)

PS. M'n Australische nummer is reeds in gebruik: 0061 450 734173

  • 08 Januari 2009 - 21:14

    Bob&Juud:

    Yeahh! Eindelijk gearriveerd! Zal niet meevallen zo'n lange reis.... gelukkig heb je nu ALLE tijd om lekker te muiven :) haha
    Veel plezier en we houden je site in de gaten hoor, hij staat ingesteld als startpagina dus we kunnen niks van je missen!!
    Liefs Bob&Jude

  • 09 Januari 2009 - 11:21

    Rein:

    lekker king, het jaartje dat je weg bent zit joopie trouwens op de troon he, hij was uiteindelijk wel de kroonprins, hoop niet dat je het erg vind...veel plezier rust goed uit haha

  • 09 Januari 2009 - 16:10

    Jan S:

    ik dacht die belt me nog wel,maar zo zie je maar weer dat je geen gevoel hebt haha

  • 09 Januari 2009 - 21:18

    Sharona :P:

    Heyyy die René!

    Hier een kort message van mij! Top dat je er bent.. heerlijk, let the trip begin! Enjoy it! En forget vooral niet om af en toe een beetje te denken aan ons hier in de terrible kou!;-) :P

    xxx

  • 11 Januari 2009 - 18:32

    Tante Gerda:

    René ben blij dat je al zo geacclamatiseerd bent!! Wat klonk je enthousiast over je eerste dagen in Sydney. En al weer zoveel leuke contacten gelegd. Ben zo beretrots op je, hoewel ik je heel erg zal missen gun ik je deze bijzondere ervaring. We houden contact en in gedachten ben je steeds bij ons en je dierbaren. Liefs, en dikke hug!!

  • 13 Januari 2009 - 09:45

    Kitty (Ah-Sang):

    Hey Rene, fijn om te lezen dat je veilig en wel aangekomen bent..ben heel benieuwd wat je allemaal nog gaat doen!
    Just have fun there..
    groet, Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

René

Actief sinds 21 Sept. 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 166580

Voorgaande reizen:

06 Januari 2009 - 24 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: